Ақмола облысы Білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Урюпинка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ақмола облысы Білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Урюпинка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

3 тоқсан бойынша мектептің әдістемелік жұмысын талдау.

14.05.2019

2018-2019 оқу жылының 3 тоқсанындағы Урюпин ОМ әдістемелік жұмысының талдауы

Арттырудың маңызды құралы педагогич

мектеп жұмысының барлық жүйесін біртұтас байланыстырушы мұғалімдердің кәсіби шеберлігі әдістемелік қызмет болып табылады. Мектептің әдістемелік қызметінің рөлі Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, тәсілдері мен нысандарын тиімді және жедел пайдалану қажеттілігіне байланысты қазіргі жағдайда айтарлықтай артады.

Әдістемелік тақырыбы:

"Тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін зерттеу арқылы танымдық іс-әрекетті жандандыру және білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту үдерісіне жаңа технологияларды енгізу»

 

Мектептің әдістемелік жұмысының мақсаты-оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыруды жақсартуда мұғалімдер мен сынып жетекшілеріне пәрменді көмек көрсету, озық педагогикалық тәжірибені жинақтау және енгізу, оқытушылар мен мектеп әкімшілігінің теориялық деңгейі мен педагогикалық біліктілігін арттыру.

Әдістемелік қызметтің мақсаты мен міндеттері Мектепішілік басқару жүйесімен тығыз байланысты. Оқу жылындағы әдістемелік жұмыс қойылған міндеттерді орындауға және оларды білім беру бағдарламасы, Даму бағдарламасы және оқу-тәрбие процесі арқылы жүзеге асыруға бағытталған.

Әдістемелік жұмыстың міндеттері:

1. Оқу процесіне заманауи электрондық оқу материалдарын жасау, тарату және енгізу, оларды дәстүрлі оқу құралдарымен біріктіру, сондай-ақ қолдау және сүйемелдеу құралдарын әзірлеу.

2. Оқу үрдісінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдануға қабілетті педагогикалық кадрларды даярлау.

3. Білім беру процесін жаһандық ақпараттық ресурстарға қол жеткізу құралдарымен қамтамасыз ету.

4. Қолайлы білім беру ортасын құру, оқытудың психологиялық қолайлы жағдайларын жасау, білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігі тұжырымдамасын іске асыратын іс-шаралар өткізу, деструктивті күйзелістердің туындауын алдын алатын алдын алу шараларының нақты жүйесі.

5. Оқушылар мен олардың ата-аналарына ғана емес, сонымен қатар педагогикалық ұжымға көмек көрсетуді ұйымдастыруға бағытталған тиімді психологиялық-педагогикалық қызметті қалыптастыру.

6. Белсенді білім беру ортасын құру, онда оқушыны өз бетінше өмірге дайындау, оның денсаулық мәдениетін қалыптастыру, салауатты өмір салтын ұстану қажеттілігін тәрбиелеу, қажетті біліммен қамтамасыз ету және оның денсаулық мәдениетін қалыптастыру, салауатты өмір салтын ұстану қажеттілігін тәрбиелеу ұйымдастырылады.

7.Жаңартылған бағдарлама бойынша жоспарлауды құрастыру және ресімдеу, жаңа стандарттар бойынша пәндерді кешенді оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу мәселелері бойынша оқытушыларға кеңес беру.

Мектептің әдістемелік жұмысын жоспарлау кезінде педагогикалық ұжым мектеп алдына қойылған мәселелер мен міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін формаларды таңдап алуға ұмтылды.

Әдістемелік жұмыс түрлері:

- фассиллитациялық сессиялар

- тақырыптық педкеңес

- әдістемелік кеңес отырысы

-ШМО

- әдістемелік күндер

- практикалық-бағытталған семинарлар

- кәсіби шеберлік байқауларына қатысу

- өздігінен білім алу

- ББП жинақтау

- педагогикалық мониторинг

- мастер-класс

-аттестация

Осы нысандардың көмегімен білім беру бағдарламалары мен мектептің базистік оқу жоспарын жүзеге асыру, түрлі педагогикалық технологияларды қолдану арқылы білім беру мазмұнын жаңарту жүзеге асырылады.

Қойылған міндеттерді орындауға ықпал етеді:

-мектеп әкімшілігінің білім беру үдерісіне қатысушыларға жағдай жасау бойынша жоспарланған қызметі;

- қабылданған басқарушылық шешімдердің орындалуын талдау;

- жекелеген педагогикалық құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және Қызметті тиісті түзету.

Мектеп әкімшілігінің педагогикалық ұжыммен ұжымдық, жеке жұмыс түрлерін қолдану әрбір педагогқа педагогикалық шеберлікті жетілдіру бойынша дамудың өзіндік траекториясын анықтауға мүмкіндік береді.

Педагогтарды аттестаттау:

Мектепте 24 мұғалім жұмыс істейді, оның ішінде педагог - шебер -1, бірінші санатты – 3, зерттеуші - педагог -1, екінші санатты – 8, санатсыз – 11 мұғалім .

Педагог қызметкерлердің еңбек өтілінің орташа жасы-39 жыл

білім деңгейі бойынша

жоғары - 17

арнаулы орта - 7

Мектеп ұжымы пайдаланатын білім беру технологиялары:

- дамыта оқыту технологиясы

- проблемалық оқыту технологиясы

- сыни ойлауды дамыту технологиясы

- жобалар әдісі

- іс-әрекет әдісі технологиясы

- Акт

- лекциялық-семинарлық әдістеме

- Денсаулық сақтау технологиясы

"Урюпин орта мектебі" ММ мұғалімдері білім берудің жаңартылған мазмұны бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курстарынан үнемі өтіп тұрады, мұғалімдердің 83 пайызы курстардан өтті.

Кестеге сәйкес пәндік онкүндік өткізілді.

 

Пән

Мерзімі

жауапты

1.

Бастауыш сынып онкүндігі

19.11.18-28.11.18

ӘБ жетекшісі

бастауыш сыныптардағы

2.

 ЖМА мұғалімдерінің онкүндігі

03.12.18.-12.12.18

ӘБ жетекшісі

ЖМБ пән мұғалімдері

3.

Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің онкүндігі

14.01.19.- 23.01.19

ӘБ жетекшісі

гуманитарлық бағыттағы пән мұғалімдері

4.

Эстетикалық цикл, өзін-өзі тану және дене шынықтыру мұғалімдерінің онкүндігі

11.02.19.20.02.19

ӘБ жетекшісі

эстетикалық цикл, өзін-өзі тану және дене шынықтыру пән мұғалімдері

 

Ағымдағы кезеңде 27 ашық сабақ берілді .

 Мұғалімнің өз білімін жетілдіру жоспарында педагогикалық технологияларды, басқа мұғалімдердің жұмыс тәжірибесімен мерзімді басылымдарда педагогикалық сайттарда, РМК материалдарында жариялау арқылы айналысады.

Мектеп ӘБ бекітілген жоспарға сәйкес жұмыс істейді.

Мұғалімдер өз тәжірибесімен педагогикалық ұжымның жиналыстарында, ӘБ отырыстарында және мектеп сайтында бөліседі.

Аудандық семинарларға үнемі қатысады.

Мектепте "Күнделік"жүйесінде жұмыс белсенді жүргізілуде. Мектеп ұжымы 3 практикалық сабақ өткізді. Жұмысты талдау бойынша Урюпин ОМ мұғалімдерінің электрондық журналды толтыру % орташа есеппен 100% - ға тең.

Пед. ұжым оқушылардың ата-аналарымен тығыз байланыста жұмыс істейді. Оқытудың негізгі мәселелері сынып және жалпы мектептік ата-аналар жиналыстарында, ата-аналар комитеті мен алдын алу кеңесінің отырыстарында талқыланады.

Өткен кезеңде 2 жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өткізілді.

Осы уақыт ішінде ӘБ меңгерушілері мен меңгерушілері сабақтарға, 5-11 сыныптарда, жұмыс бағдарламаларын тексерді, тоқсан бойынша баға қою объективтілігі тексерілді, сондай – ақ жаңартылған сыныптарда модерация жүргізілді .білім беру мазмұны.

 Өткізілген іс-шаралардың талдауы пән мұғалімдерінің терең және берік білім беретіндігін көрсетеді, бұл білім беру стандарттарының жаңа талаптарына сәйкес келеді, танымдық қызметтің дұрыс ұйымдастырылуын көрсетеді. Мұғалімдер оқыту әдістерін ойлайды, оқушылардың аналитикалық іс-әрекетін артық көреді.

Сонымен қатар, жаратылыстану-математика ғылымдары саласында танымдық қызығушылықты дамыту, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін жүзеге асыру мақсатында жеке тұлғаға бағытталған жұмысқа, дарынды балалармен жұмыс істеуге ерекше назар аударылды.

Барлық пәндер бойынша пән олимпиадаларының мектептік турлары қызықты өтті. Жеңімпаздар қатысқаны үшін грамоталармен және 1,2,3 орын үшін дипломдармен марапатталды. Аудандық олимпиадаға 8 пәннен 8 оқушы қатысты. Жүлдегерлер: Тарих - 10 сынып Сткина Н-10 сынып.

Оқу жылының басынан ҰБТ-ны, ОЖСБ-ны дайындау жұмыстары жоспарланған және жүйелі түрде жүргізілуде.

Республикалық, аудандық деңгейдегі іс-шараларға қатысу.

Зияткерлік, спорттық, көркемдік-эстетикалық даму

2018-2019 оқу жылы

Іс-шара

Қатысушының аты - жөні, сыныбы

Қатысу деңгейі

Жауапты мұғалім

1

Халықаралық

"Орыс қонжығы" зияткерлік марафоны»

32 оқушы

Қатысу, сертификаттар

2 орын Гергенрейдер А

Клышпекова Г. А.

Ахметжанова Р. Т.

5

"Ақбота"республикалық интеллектуалдық марафоны.

30 оқушы

2 орын

сертификаттар

Клышпекова Г. А.

6

Халықаралық

"Кенгуру-лингвист" зияткерлік марафоны»

12 оқушы

Қатысу, сертификаттар

(нәтижелер әлі келген жоқ)

Әубәкір А. Н.

7

Бектуров оқулары

5

1 орын

Қазақ тілі мұғалімі Т. Дуйсен

10

Халықаралық

"Золотое руно" интеллектуалдық марафоны»

30

Қатысу, сертификаттар

(нәтижелер әлі келген жоқ)

Артющенко И. Х.

Мектептің әдістемелік жұмысын талдау әдістемелік тақырып мектеп алдында тұрған негізгі міндеттерге сәйкес келетінін көрсетеді.  Әдістемелік жұмыста ең бастысы-мұғалімдерге нақты көмек көрсету. Әдістемелік жұмыс курстық қайта даярлаумен, семинарлармен және конференциялармен, түрлі деңгейдегі кәсіби конкурстармен ұштасып, үздіксіз, тұрақты, күнделікті үдерісті ұсынады. Әдістемелік кеңес, мектеп әдістемелік бірлестіктері және педагогикалық кеңестер отырыстарының тақырыптары ағымдағы оқу жылында мектептің педагогикалық ұжымын шешуге ұмтылатын негізгі проблемалық мәселелерді көрсетеді. Мұғалімдердің шығармашылыққа деген ұмтылысы өсті, мұғалімдер өз кәсіби қызметінің өзіндік талдау дағдысын жетілдіреді; мұғалімдердің әдістемелік жинақтары толықтырылады;

Қорытынды: 2018-209 оқу жылының ағымдағы кезеңіндегі оқу-әдістемелік жұмыстың жағдайын қанағаттанарлық деп тану.

Ұсынымдар: 

1) мектептің кадрлық әлеуетін күшейту;

2) білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық шеберлікті үздіксіз арттыруға ынталандыру; ;

3) оқушылар мен ата-аналарды жобаға тарту бойынша жұмысты жандандыру "Kundеlik.kz»;

4) сыныптан тыс іс-әрекет (зияткерлік ойындар, марафондар, олимпиадалар) арқылы олардың шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамыту мақсатында дарынды балалармен жұмысты жалғастыру);

5) үлгерімі нашар оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру.

Просмотров: 602


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст