Ақмола облысы Білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Урюпинка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ақмола облысы Білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімінің Урюпинка ауылының жалпы білім беретін мектебі " коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектептегі әдістемелік қызмет

13.11.2019

Мектептегі әдістемелік қызмет
Елдің саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени дамуындағы өзгерістер мектептен ерекше түлек – осындай қарқынды өзгермелі әлемде тез қайта құруға қабілетті шығармашыл, стандартты емес ойлау қабілеті бар адамды талап етеді. Мектептің басты міндеті-баланың стандартты емес ойлауы мен шығармашылық қиялын дамыту механизмін іске қосу.
Қаланың әдістемелік қызметінің жұмысы педагогтың шығармашылық әлеуетін дамытуға, 12 жылдық білім беру моделіне көшу жағдайында оның кәсібилігін жетілдіруге бағытталған бағытта, егер ол тұтас жүйе ретінде ұйымдастырылған болса, тиімді. Оның табысы педагогтардың кәсіби дамуына қызығушылығын, мектептегі білім беру үрдісімен педагогтың қанағаттануына байланысты. Мұғалім өз жұмысына көп қанағаттанса, соғұрлым ол өз шеберлігін жетілдіруге қызығушылық танытады.
Әдіскердің міндеті-педагогты шығармашылық қызметке бейімдеу, оның табысты жұмыс жағдайын жасау. Мамандыққа қанағаттанушылық педагогикалық іс-әрекет қажеттілікке айналады. Мұғалімнің шығармашылық ізденіс процесі ең жақсы нәтижелерге әкеледі. Жетістік пен қанағаттанушылық жағдайы қала мектептері педагогтарының шығармашылық зертханасында (бұдан әрі – ТЛ) құрылады. 
Бұл қаланың бірнеше білім беру ұйымдарының психолого-педагогикалық, тәрбие және басқару мәселелерін әзірлеумен айналысатын педагогтары бірлестігі.
Қалалық білім бөлімі деңгейінде бастауыш сынып мұғалімдерін біріктіретін 5 шығармашылық зертхана жұмыс істейді: 
- Құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды жобалау. 
- Бастауыш мектептегі акт. 
- Бастауыш сынып оқушыларының зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру. 
- Инновациялық идеялар зертханасы. 
- Бастауыш сынып оқушыларының білім сапасын сырттай бағалау механизмін жетілдіру жолдары. 
ТЛ педагогтарды ғылыми-зерттеу қызметіне енгізуді жүзеге асыратын басқа бірлестіктерден (соның ішінде озық педагогикалық тәжірибе мектептерінен де) ерекшеленеді, жұмыс тәжірибелік-эксперименттік негізде құрылады. Олар ғылыми-зерттеу жұмысына бейімділігі бар және нақты мәселеге қызығушылық танытқан неғұрлым тәжірибелі педагогтардан құрылады, Жас, шығармашылықпен жұмыс істейтін педагогтардың да қатысуы жоққа шығарылмайды. ТЛ жұмысына қатысу педагогтан шығармашылықпен, стандартты емес жұмыс істей алуды талап етеді. 
ТЛ қызметінің нәтижесі педагогтардың әдістемелік әзірлемелері болып табылады. Оқыту мен тәрбиелеуде тиімді нәтижелер беретін жеке тұжырымдамаларды, олжаларды және жеке тәсілдерді негіздеумен жұмыс тәжірибесі туралы материалдарды педагогтар қалалық әдістемелік кабинетке ұсынады.
Бастапқыда жинақталған материал пайдаланыла бастады мұғалімдермен жергілікті жерлерде, содан кейін тәжірибесі айналады игілігі үшін барлық мұғалімдер қатысты. Зертхана жұмысының тиімділігі көбінесе басшыға байланысты.
Мұғалім тұлғасының кәсібилігі мен шығармашылық әлеуетінің табысты дамуының кепілі қаланың әдістемелік қызметін өздігінен білім алуға, өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге, өзін-өзі жетілдіруге бағыттау болып табылады. Шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі іске асыру үшін педагогтарды түрлі қалалық және облыстық педагогикалық конкурстарға қатысуға тарту қажет.
Кәсіби шеберлік байқаулары озық педагогикалық тәжірибені насихаттайды, педагогтердің педагогикалық қызметте жеке тәсілді іске асыруға дайындығын дамытады, ең бастысы – кәсіби белсенділік пен педагогикалық шығармашылықты көтермелейді.
Назар аударыңыз: мұғалімнің аттестациясы педагогикалық шеберлікті арттыру жүйесіндегі басты мәселе болып табылады. Аттестатталушының шығармашылық әлеуетін, қызметінің тұтас жүйесін кешенді бағалауға мүмкіндік беретін жаңа бірегей нысан қалалық білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен өткізілетін шығармашылық есептер болды.
Педагогтердің шығармашылық әлеуетін дамыту мәселесінде әдістемелік жұмыстың тиімділігін бақылау үшін келесі критерийлерді қолдануға болады:
* шығармашылықтың құнды табиғатын түсіну мен қабылдауды, сондай-ақ өмірде шығармашылық басымдықтардың болуын қамтитын шығармашылыққа құндылық қарым-қатынас;
• педагогикалық шығармашылықтың табиғатын түсіну және қабылдау арқылы қадағаланатын педагогикалық шығармашылыққа құндылық қарым-қатынас, өзін шығармашылық педагогикалық қызмет субъектісі ретінде сезіну, оқушының (тәрбиеленушінің) дамып келе жатқан жеке тұлғасына және білім беру үдерісінің басқа да субъектілеріне құндылық қарым-қатынас, педагогикалық құндылықтардың шығармашылық құрамын түсіну және қабылдау, кәсіптегі шығармашылық идеалдар мен бейнелер-бағдарлардың болуы, педагогикалық шығармашылықтың құндылықты таңдауы; 
* Шығармашылық туралы кешенді кәсіби мәнді білім субъект, тұлға ретінде адам туралы, жеке тұлғаның креативтілігі туралы интегративті ғылыми білімді, педагогикалық шығармашылық ерекшелігін білуді, шығармашылықпен бағытталған педагогикалық ой-өрісін, өзінің шығармашылық мүмкіндіктері мен нақты білім алушылардың, олардың білім беру процесіндегі қызметінің ерекшеліктерін, шығармашылық идеясының педагогикалық шындыққа және педагогикалық мамандықтың даму перспективасына қажеттілігі туралы түсініктердің қалыптасуын қамтиды.; 
* педагогтың кәсіби-тұлғалық икемділігі педагогта дамыған шығармашылық қабілеттерді, ақпаратпен шығармашылық жұмыс істей білуді, педагогикалық құралдарды шығармашылықпен меңгеруді анықтайды. 
Педагогтердің шығармашылық әлеуетін арттырудың сапалы талдауы педагогтармен бақылау, сауалнама жүргізу, тестілеу және әңгімелесу арқылы жүргізілуі мүмкін. 
Педагогтармен ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыста қызметтің негізгі бағыттары: 
- дарынды балаларды анықтау, қолдау және дамыту процесін ақпараттық қамтамасыз ету жүйесін құру; 
- дарынды балалардың дамуын анықтауға және қадағалауға бағытталған мониторинг және диагностика жүйесін қалыптастыру; 
- білім беру ұйымдарының педагогикалық күшін біріктіру; 
- дарынды балаларды қолдауға педагогтарды дайындау және білім беру ұйымдарының жұмыс тәжірибесіне жаңа тәжірибені енгізу; 
- дарынды баланы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу; 
- баланың өзін-өзі жүзеге асыруы үшін шығармашылық орта құру. 
Педагогтің шығармашылық зертхана жұмысына, кәсіби шеберлік байқауларына, шығармашылық есеп беруге, шығармашылық көрмеге қатысуы қолөнер ойының шығармашылық ойдан асып кетуіне ықпал етеді. Қолөнер ойлау қабілеті бар, яғни кең пәндік эрудициясы бар, педагогикалық техникамен жұмыс жасаған мұғалім оқушының шығармашылық қызметке деген қажеттілігі мен қызығушылығын "жұқтыруы" мүмкін емес, оған стандартты емес ойлауды дамытуға көмектесуге, дарынды баланың дамуын сүйемелдеуге де көмектесе алмайды.
Әр адам жоғары нәтижелерге қол жеткізе алады, ең бастысы, әдістемелік жұмысты дұрыс ұйымдастыру педагогтың кәсіби өсуі мен шығармашылық әлеуетінің негізгі тетігіне айналатынын есте сақтау қажет. Мұғалім тұлғасы дарынды балаларды дамыту үдерісінде маңызды фактор болып табылады.
Клышпекова Г.А.

Просмотров: 607


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст