10.11.2025
Педагогикалық кеңестің отырысы: 2025-2026 оқу жылының I тоқсанының қорытындысы
2025 жылдың 29 қазанында мектепте 2025-2026 оқу жылының I тоқсанындағы жұмыстың қорытындысын шығаруға арналған педагогикалық кеңестің отырысы өтті. Күн тәртібіне білім алушылардың оқу жетістіктерін талдауға, білім сапасының динамикасына, бағалау ерекшеліктеріне, сондай-ақ педагогтардың, ата-аналардың және мектептің психологиялық қызметінің өзара іс-қимылына қатысты негізгі мәселелер енгізілді.
1. I тоқсандағы білім алушылардың оқу жетістіктерін талдау
Отырыс барысында барлық оқу пәндері бойынша үлгерім қорытындылары қаралды. Өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда білім сапасының өсуі, оқушылардың мотивация деңгейінің жоғарылауы, сондай-ақ ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша оң динамика атап өтілді.
2. Білім деңгейі және білім сапасының динамикасы
Директордың оқу работе жөніндегі орынбасары сыныптар мен пәндер бойынша білім деңгейі мен білім сапасына егжей-тегжейлі талдау жасады. Нәтижелердің төмендеуі байқалатын, себептері айқындалған және оларды жою жөніндегі шаралар әзірленген пәндерге ерекше назар аударылды.
3. Проблемалық мәселелер және оларды шешу жолдары
Мұғалімдер жеке оқушылардың үлгерімінің төмендеуіне әсер ететін факторларды талқылады: тұрақты емес қатысу, Тәуелсіздіктің жеткіліксіздігі, оқу мотивациясының төмендігі. Шешімдердің қатарында жеке жұмысты күшейту, формативті бағалауды белсенді қолдану және ата — аналарды білім беру процесіне тарту бар.
4. Ішкі және сыртқы бағалаудың ерекшеліктері
Қазақстан Республикасы мектептеріндегі ішкі және сыртқы бағалаудың ерекшеліктері, объективтілік, ашықтық және бағалау критерийлері мәселелері қаралды. Бірыңғай тәсілдерді қолдану оқу нәтижелеріне деген сенімділікті арттыруға және оқушылардың өзін-өзі бағалау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететіні атап өтілді.
5. Дөңгелек үстел: бағалау критерийлерін қолдану бойынша тәжірибе алмасу
Дөңгелек үстел форматында педагогтар формативті бағалаудың үздік тәжірибелерімен бөлісті. Оқушылардың білімін бағалау кезінде критерийлер мен дескрипторларды қолданудың тиімді мысалдары, кері байланыс әдістері және оқу белсенділігін ынталандыру әдістері ұсынылды.
6. Оқуда қиындықтары бар оқушылармен жұмыс
Педагогтер нәтижелері төмен оқушыларды жеке қолдау стратегияларын, тьюторлық сүйемелдеу нысандарын және оқу жетістіктерін мониторингтеу жүйесін талқылады. Түзету-дамыту жұмысының тиімділігін арттыру бойынша шаралар белгіленді.
7. Мектеп психологы туралы ақпарат
Мектеп психологы тақырып бойынша хабарлама ұсынды:
"Жазғы демалыстан кейін оқушылардың бейімделуі. I тоқсандағы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу".
Бейімделу кезеңінің ерекшеліктері қарастырылды, оқушылардың эмоционалды жағдайына талдау жасалды, сынып жетекшілерімен және ата-аналармен қолайлы психологиялық климат құру бойынша жұмыс бағыттары белгіленді.
8. Үлгерім және сабаққа қатысу мәселелері бойынша ата - аналармен жұмыс
Отырыс барысында педагогтар мен ата-аналардың өзара іс-қимылының тиімді нысандары қаралды.
Б. А. Ташенова "сынып жетекшісінің ата-аналармен өзара іс-қимылы" тақырыбы бойынша жұмыс тәжірибесін ұсынды, ал С. Н.Рейтенбах "үлгерім және сабаққа қатысу мәселелері бойынша ата-аналармен тиімді жұмыс істеу"мысалдарымен бөлісті.
Педагогикалық кеңес оқыту сапасын арттыру, тәрбие жұмысын күшейту және мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты нығайту бойынша ұсыныстарды қабылдаумен аяқталды.